قلعه نویی: نیمه اول بازی ما مقابل پدیده اصلاً فوتبال نبود، بازیکنانم فقط 20 دقیقه بازی کردند، از آنها گلایه دارم

به گزارش همه جا طنز و خنده، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت که نیمه اول بازی تیمش مقابل پدیده چیزی به نام فوتبال نبوده است.

قلعه نویی: نیمه اول بازی ما مقابل پدیده اصلاً فوتبال نبود، بازیکنانم فقط 20 دقیقه بازی کردند، از آنها گلایه دارم

به گزارش همه جا طنز و خنده از مشهدمقدس، امیر قلعه نویی پس از فزونی 2 بر یک تیم فوتبال گل گهر سیرجان مقابل پدیده مشهد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت: روز گذشته هم گفتم این بازی یکی از سخت ترین بازی های ما خواهد بود که همینطور هم شد. درباره نیمه اول که اصلاً نباید حرف بزنیم، چون چیزی به نام فوتبال نبود و تنها 45 دقیقه وقت گذشت. خودم ناراحتم که چرا این رخ داد. در نیمه دوم قبل از اینکه پدیده به گل برسد، این تیم چند موقعیت داشت و می توانست به گل برسد، ولی با تعویض هایی که انجام دادیم توانستیم به یک پیروزی سخت برسیم.

وی در ادامه اضافه نمود: به میثاقیان تبریک می گویم، چون ایثار می نماید. با شرایطی که پدیده دارد، میثاقیان زحمت می کشد. من پدیده را اینقدر چغر ندیده بودم. آنها خیلی خوب بازی می نمایند. اگر در هفته های آینده این مدل بازی نمایند، می توانند نتیجه بگیرند. امروز پدیده ای ها دونده بودند و موقعیت های زیادی ایجاد کردند و امیدوارم فرایند شان بهتر گردد. خدا را شکر که بازی را بردیم. اگر آن تک به تک پدیده تبدیل به گل و بازی 2 بر صفر می شد، شاید شرایط تغییر می کرد. محمداکبر منادی به خوبی تک به تک را گرفت و توانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با انتقاد از عملکرد شاگردانش در این ملاقات توضیح داد: بازیکنان ما فقط 20 دقیقه بازی کردند و از آنها گله مند هستم. به بازیکنان گفته بودم ملاقات با سپاهان به تاریخ پیوست و باید به فکر بازی با پدیده باشند. فوتبالیست های ایرانی اینگونه هستند که یک سال در باد پیروزی می خوابند و به تیم لطمه می زنند. خدا را شکر که بازی را بردیم.

قلعه نویی در خصوص فشردگی مسابقات و بالا رفتن درصد مصدومیت بازیکنان یادآور شد: وقتی این فشردگی برای همه باشد، باید تمکین کرد، ولی وقتی تبعیض باشد، می توان گله مند بود. شرایط بازی ها برای همه تیم ها یکسان است، برای تیم ما به علت اینکه چند پروازه هستیم، شرایط کمی سخت تر است.

وی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه ای برای قهرمانی در نیم فصل اول دارید؟، اظهار داشت: از فردا فقط به فولاد خوزستان فکر می کنیم، چون هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. ما برنامه هفتگی کوتاه مدت و بلند مدت داریم و باید هفته به هفته جلو برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قلعه نویی: نیمه اول بازی ما مقابل پدیده اصلاً فوتبال نبود، بازیکنانم فقط 20 دقیقه بازی کردند، از آنها گلایه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: نیمه اول بازی ما مقابل پدیده اصلاً فوتبال نبود، بازیکنانم فقط 20 دقیقه بازی کردند، از آنها گلایه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید