فروش 3 میلیارد ریالی طرح پاییزه کتاب در لرستان

به گزارش همه جا طنز و خنده، خبرنگاران/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: کتابفروشی های عضو طرح پاییزه کتاب در استان، 4507 جلد کتاب به ارزش سه میلیارد و 555 میلیون ریال را به فروش رساندند.

فروش 3 میلیارد ریالی طرح پاییزه کتاب در لرستان

احمدحسین فتایی، اظهار کرد: این طرح از 29 آبان تا سوم آذر در سطح کشور برگزار گردید و کتابفروشی های عضو طرح در استان، 4507 جلد کتاب به ارزش سه میلیارد و 555 میلیون و 962 ریال به فروش رساندند.

وی توضیح داد: در لرستان 13 کتاب فروشی عضو طرح بودند که از این تعداد سه واحد در مرکز استان و 10 واحد در سایر شهرستان های استان فعالیت داشتند.

فتایی اضافه نمود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار 300 هزار تومان در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مطرح نمود: با توجه به گرانی کاغذ و شرایط مالی مردم، این طرح ها فرصت مناسبی برای علاقه مندان به کتاب فراهم آورد تا بتوانند نیازمندی های خود در حوزه کتاب و کتابخوانی را با قیمت مناسب تر تأمین نمایند.

وی با اشاره به اینکه طرح های فصلی فروش باعث تحرک در رکود فعلی بازار کتاب می گردد، اعلام کرد: ترغیب علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی و مطالعه جهت خرید با قیمت و تخفیف مناسب، رونق بازار نشر و انتشار کتاب، دلگرمی مخاطبان و تزریق نقدینگی و جریان گردش سرمایه در شرایط رکود بازار کتاب و نشر ازجمله مزایای این طرح در زمینه حمایت و تقویت بازار نشر و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فروش 3 میلیارد ریالی طرح پاییزه کتاب در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 3 میلیارد ریالی طرح پاییزه کتاب در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید