عکس ، آیا وزیر پرسپولیسی یک دروغ عظیم است؟

به گزارش همه جا طنز و خنده، شایعه قرمز بودن وزارت، حتی از عمر کاری وزیر هم قدیمی تر است...

عکس ، آیا وزیر پرسپولیسی یک دروغ عظیم است؟

به گزارش همه جا طنز و خنده، در تمام طول این چند سال که پرسپولیس بخشی از بهترین روزگارش را گذزانده و قهرمانی های پیاپی کسب نموده است، گروهی از رقبا این توفیقات را به برخورداری سرخپوشان از حمایت ها جانبی و مخصوصا پشتیبانی شخص وزیر ورزش ارتباط داده اند؛ اما آیا واقعا پشت کامیابی قرمزها چنین داستانی وجود دارد؟ البته که باورش کمی سخت است.

به این جلد نگاه کنید. این جلد روزنامه هواداری استقلال در روز 26 اردیبهشت 95 است؛ جلدی سرمست از قهرمان نشدن پرسپولیس در هفته پایانی لیگ پانزدهم و البته سرشار از طعنه و کنایه به رقیب سنتی. پرسپولیس هفته آخر لیگ پانزدهم باید با 3 گل اختلاف راه آهن را می برد تا قهرمان گردد، اما تنها پیروز به ثبت فزونی دو بر یک شد تا حسرت قهرمانی اش در آن موقع بر 8 فصل بالغ گردد. جلد استقلال جوان هم به همین مناسبت برای تحقیر قرمزها سنگ تمام گذاشت، اما تیترهایی که برای این کاور انتخاب شده، همین امروز به شکلی عجیب و عبرت آموز کاربرد دارد. مثلا تیتر اصلی مربوط به 10 ساله شدن قریب الوقوع حسرت قهرمانی پرسپولیس است که این روزنامه به زبان طنز نوشته پرسپولیسی ها بابتش باید یک ستاره پشت پیراهن شان بزنند. امروز اما قهرمانی های پرسپولیس به 12 رسیده و خود استقلال 6 سال است که جام لیگ برتر را نمی برد. این نشریه همچنین عکس کاپ قهرمانی لیگ برتر را گذاشته و کنارش نوشته: این جام حالا حالاها قرمز نمی گردد، اما بلافاصله از فصل بعد جام قهرمانی قرمز شد و می رود تا برای چهارمین فصل پیاپی قرمز بماند.

با این همه مهم ترین نکته این کاور مربوط می گردد به شائبه حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس که صبح روز بعد از قهرمان نشدن این تیم در لیگ پانزدهم روی جلد استقلال جوان رفته. بامزه است اگر بدانید این جلد سه ماه قبل از حضور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش بسته شده و شایعه قرمز بودن وزارت، حتی از عمر کاری وزیر هم قدیمی تر است! در حقیقت قبل از سلطانی فر این محمود گودرزی بود که از سوی طرفداران رقیب به پرسپولیسی بودن متهم می شد؛ آن هم در حالی که وزارت گودرزی در هفته های پایانی لیگ سیزدهم در پی اختلاف با علی دایی (سرمربی وقت پرسپولیس) برای اولین بار فقط و فقط لیست دریافتی سرخپوشان را منتشر کرد؛ آنچه فضای این باشگاه را به تشنج کشاند، باعث توقف قرمزها برابر راه آهن شد و یک جام قهرمانی لیگ برتر را از چنگ این تیم ربود. با این حال می بینید که در فضای کری خوانی، حتی گودرزی را هم پرسپولیسی می خواندند، چه برسد به سلطانی فر که سرخپوشان در دوران او چند جام قهرمانی گرفته اند. در مجموع به نظر می رسد زیاد نباید این حرف و حدیث ها را جدی گرفت؛ چه اینکه همواره از این قبیل داستان سرایی ها وجود دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، آیا وزیر پرسپولیسی یک دروغ عظیم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، آیا وزیر پرسپولیسی یک دروغ عظیم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید