عملکرد دانشگاه ها در ارتباط با جامعه و صنعت اعلام شد

به گزارش همه جا طنز و خنده، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از مشارکت و هم افزایی دانشگاه ها و مراکز علمی در فعالیت های ارتباط با جامعه و صنعت تشکر کرد.

عملکرد دانشگاه ها در ارتباط با جامعه و صنعت اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی همه جا طنز و خنده به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ضمن تشکر از مشارکت و هم افزایی دانشگاه ها و مراکز علمی در فعالیت های ارتباط با جامعه و صنعت، رئوس عملکرد فعالیت های ارتباط با جامعه و صنعت در سال 98 را گفت.

در این نامه اهم فعالیت ها و اقدامات اجرا شده در سال جاری را شامل تدوین طرح تحول در همکاری های دانشگاه ها با جامعه و صنعت، پایش و ساماندهی قراردادها و همکاری های ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، پایش مهارت افزایی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، رصد شرایط اشتغال دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و ساماندهی جذب کارکنان وظیفه مامور در حوزه ارتباط با صنعت برشمرد.

معرفی طرح های برگزیده

وی، طراحی و راه اندازی مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی، ارائه اولین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت، طرح های برگزیده صنعتی دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، طرح های برگزیده دانشگاه ها در راستای رفع مسائل و رونق تولید استان و برگزاری مستمر نشست های مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور را از دیگر اقدامات اجرا شده در این حوزه دانست.

جزئیات گزارش عملکرد این حوزه در قالب فایل الکترونیکی به پیوست قابل دریافت است. فایل مذکور همچنین از طریق لینک industry.msrt.ir نیز قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "عملکرد دانشگاه ها در ارتباط با جامعه و صنعت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد دانشگاه ها در ارتباط با جامعه و صنعت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید