عباسی : دکتر عبدالملکی توجه ویژه ای به بازنشستگان و فراوری دارد

به گزارش همه جا طنز و خنده، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور کارگری گفت: دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه ویژه ای به مسائل، دغدغه های بازنشستگان و حوزه کار و فراوری کشور دارد.

عباسی : دکتر عبدالملکی توجه ویژه ای به بازنشستگان و فراوری دارد

به گزارش گروه اجتماعی همه جا طنز و خنده به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامرضا عباسی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور کارگری در نشست با کانون های کارگران بازنشسته و تعدادی از پیشکسوتان جامعه کارگری اضافه کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتخاب نمایندگان بازنشستگان در هیات امنای تامین اجتماعی برای پیگیری مطالبات این قشر تاکید ویژه دارد.

وی با اشاره به روحیه جهادی و دلسوزانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدوارم با برگزاری منظم این نشست ها و جمع بندی نظر ها در قالب یک طرح یا پیشنهاد برای ارائه در مراجع رسمی تصمیم گیری برای مطالبات حوزه جامعه کار، فراوری و بازنشستگان بتوانیم موثر باشیم.

در ادامه این نشست نمایندگان بازنشستگان ضمن تقدیر از دکتر حجت الله عبدالملکی با انتخاب نمایندگان حوزه کارگری و کارفرمایی از میان جامعه کار و فراوری به عنوان مشاور وزیر گفت: این انتصاب، مشارکت را برای تصمیم گیری ها در قالب سه جانبه گرایی توسعه داده است.

در این نشست مسائل و مطالبات بازنشستگان آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عباسی : دکتر عبدالملکی توجه ویژه ای به بازنشستگان و فراوری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی : دکتر عبدالملکی توجه ویژه ای به بازنشستگان و فراوری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید