سرجوخه روی آنتن شبکه سه، پخش یک درام جاسوسی تازه

به گزارش همه جا طنز و خنده، در آخرین روز های تصویربرداری سرجوخه از تیزر تازه این سریال به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی رونمایی شده و چند تن از بازیگران پیشکسوت آن معرفی شدند.

سرجوخه روی آنتن شبکه سه، پخش یک درام جاسوسی تازه

به گزارش گروه فرهنگی همه جا طنز و خنده، ضبط درام جاسوسی اجتماعی سرجوخه که به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور پیگیری می شد، آخرین روزهای خود را پشت سر می گذارد و عوامل سکانس های به جای مانده را تصویربرداری می نمایند.

سامان صفاری در نقش کیان، حمیدرضا محمدی در نقش غلامرضا، آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی، نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر و نیلوفر کوخانی در نقش رزیتا بازیگرانی هستند که تا به حال حضور آنها در سریال رسانه ای شده است.

در کنار این ترکیب جوان، سرجوخه از بازیگران با سابقه ای چون حبیب دهقان نسب در نقش سالار، علی اوسیوند در نقش آقا رضا، قربان نجفی ایفاگر کاراکتر رامین کشمیری، حسن اسدی به عنوان پدر کیان و علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری بهره می برد.

این سریال که پس از دزد روح، ترور خاموش و خانه امن چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است، در 30 قسمت آماده خواهد شد و این روزها مراحل فنی را هم پشت سر می گذراند.

این سریال به نویسندگی حسین امیرجهانی با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه ها و کشمکش های متفاوت هستند می پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه شان قرار می گیرد که فرایند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می نماید.

درام امنیتی- اجتماعی سرجوخه از تولیدات مرکز سیمافیلم به زودی از شبکه سه سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرجوخه روی آنتن شبکه سه، پخش یک درام جاسوسی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرجوخه روی آنتن شبکه سه، پخش یک درام جاسوسی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید