ساری در یک قدمی تبدیل شدن به مسن ترین برنده اسکودتو

به گزارش همه جا طنز و خنده، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس در صورت قهرمانی این تیم در سری A، تبدیل به مسن ترین سرمربی خواهد شد که فاتح اسکودتو شده است.

ساری در یک قدمی تبدیل شدن به مسن ترین برنده اسکودتو

به گزارش همه جا طنز و خنده، تیم فوتبال یوونتوس در حالی از 15 دقیقه بامداد فردا (دوشنبه) به وقت تهران، در چارچوب هفته سی وششم سری A ایتالیا در خانه اش به مصاف سامپدوریا می رود که در صورت کسب پیروزی در این ملاقات برای نهمین بار متوالی فاتح این جام خواهد شد.

اگر بانوی پیر پیروز گردد سامپدوریا را شکست دهد، مائوریتزیو ساری هم با سن 61 سال و 6 ماهگی تبدیل به مسن ترین سرمربی ای خواهد شد که تا به امروز برنده اسکودتو شده است. این سرمربی ایتالیایی که در تمام طول دوران مربیگری اش تنها یک جام قهرمانی به دست آورده و آن قهرمانی فصل گذشته با چلسی در لیگ اروپا بوده است، می تواند اولین قهرمانی خود در رقابت های لیگ را هم با یووه تجربه کند.

این رکورد پیش از این در اختیار نیلس لیدهولم بود که در سال 1983، رم را در سن 60 سال و 7 ماهگی به قهرمانی اسکودتو رساند. لیدهولم پیش از آن یک بار هم در سال 1979 میلان را به این عنوان رسانده بود.

یوونتوس در حال حاضر با 80 امتیاز صدرنشین سری A است و در صورت شکست سامپدوریا، 83 امتیازی خواهد شد و اینتر 76 امتیازی در دو بازی به جامانده دیگر نمی تواند صدر جدول را از یووه بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساری در یک قدمی تبدیل شدن به مسن ترین برنده اسکودتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری در یک قدمی تبدیل شدن به مسن ترین برنده اسکودتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید