خبرنگاران فولاد کاوه جنوب کیش در روزهای ابتدایی سال جهش تولید رکورد زد

به گزارش همه جا طنز و خنده، بندرعباس- خبرنگاران- رییس هیات مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت: این شرکت توانست در سه روز ابتدایی سال جهش تولید با تولید 10 هزار و 197 تن فولاد رکورد زند.

خبرنگاران فولاد کاوه جنوب کیش در روزهای ابتدایی سال جهش تولید رکورد زد

عبدالمجید شریفی عصر یکشنبه با اعلام این خبر اضافه نمود:همچنین شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با تولید یک میلیون و 157 هزار تن فولاد در سال 98 رکورد تولید سال گذشته شرکت را 7/14 درصد افزایش داد.

وی بیان داشت: با وجود تحریم های گسترده و ظالمانه که بر علیه صنعت فولاد کشور درچند مرحله اعمال شد، این شرکت توانست 148 هزار تن افزایش تولید شمش فولادی معادل 7/14 درصد نسبت به سال گذشته به ثبت برساند.

این مسوول بیان نمود: با تلاش عوامل شرکت فولاد جنوب کیش رکورد جدیدی از تولید ثبت شد که نشان از تلاش هوشمندانه کارگران، کارمندان و مدیران این مجموعه به جهت تحقق بخشیدن به شعار رونق تولید در سال گذشته و جهش تولید در سالجاری است.

شریفی ادامه داد: برای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت به جهت عرضه شمش فولادی در بازارهای داخلی، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با عرضه 310 هزار تن فولاد، رسالت خود را به جهت تامین نیازهای داخل کشور و ایجاد آرامش در بازارهای داخلی در سال گذشته به انجام رسانده که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 28 درصد را شامل می شود.

وی یادآورشد: صادرات شرکت فولاد نیز در سال گذشته به میزان 886 هزار تن محقق شده که نسبت به سال ماقبل آن افزایش 22 درصد را داشته و مسوولیت انجام صادرات غیرنفتی و تامین بخشی از ارز مورد نیاز کشور به خوبی اجرا شده است.

رییس هیات مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش باتوجه به اهمیت اجرای طرح های توسعه شرکت و تکمیل مرحله دوم فولادسازی به ظرفیت 2/1 میلیون تن در سال، پیگیری های مستمر و بی وقفه در سال 98 انجام پذیرفته است، تامین تجهیزات مورد نیاز در شرایط تحریمه ای سنگین و مسائل انتقال ارز بدون فوت وقت و با تصمیم گیری های به موقع در شرکت و هدایت ها و حمایت های هلدینگ کاوه پارس و تامین منابع مالی لازم توسط شرکت انجام پذیرفته است.

وی یادآورشد: در راستای سیاست های وزارت بهداشت و هماهنگی با مراکز محلی و استانی به جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و مراقبت از سلامت کارکنان شرکت و تصمیم ها و اقدام های به موقع و موثری توسط شرکت اجرا شده است.

این مسوول بیان نمود: کاهش ساعت کاری افراد و کاهش تردد افراد با کم کردن شیفت های کاری، اندازه گیری مستمر و روزانه دمای بدن تمامی افراد ورودی به شرکت، ضدعفونی کردن اماکن مختلف شرکت، اهداء بسته های سلامت به کارکنان و خانواده های همکاران، جلوگیری از تجمع افراد و لغو تمامی گردهمایی ها و کلاس های آموزشی و آموزش نکات کلیدی در مقابله با شیوع ویروس کرونا به کارکنان توسط واحد HSE از جمله این فعالیت ها بوده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فولاد کاوه جنوب کیش در روزهای ابتدایی سال جهش تولید رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فولاد کاوه جنوب کیش در روزهای ابتدایی سال جهش تولید رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید