خبرنگاران سرمربی تیم ذوب آهن: مقابل فولاد بازی سختی در پیش داریم

به گزارش همه جا طنز و خنده، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم ذوب آهن گفت: فولاد از تیم های خوب لیگ است و بی شک مقابل آن بازی سختی در پیش داریم.

خبرنگاران سرمربی تیم ذوب آهن: مقابل فولاد بازی سختی در پیش داریم

به گزارش همه جا طنز و خنده لوکا بوناچیچ چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت: در شرایطی به اهواز آمدیم که هنوز از بازی مقابل ماشین سازی در شوک هستیم و امیدواریم در این هفته بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد: فولاد در بازی قبلی مقابل پرسپولیس امتیاز از دست داد و برای جبران به میدان می آید لذا کار آسانی نخواهیم داشت اگرچه تمام اعضای تیم یکدل شده اند که در بازی فردا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و از شرایطی کنونی خارج شویم.

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: در بازی فردا حدادی فر را به دلیل محرومیت و اسماعیلی فر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی ما تیم ذوب آهن هستیم و با شناخت کامل از فولاد وارد زمین می شویم.

وی با بیان اینکه فولاد یک باشگاه حرفه ای است که در فوتبال پایه ایران بسیار سربلند عمل نموده است گفت: خیلی خوشحالم که در مقابل تیم سابقم یعنی فولاد قرار خواهم گرفت. معتقدم این تیم از هر نظر قابل احترام است.

بوناچیچ خطاب به طرفداران تیمش گفت: به تمام دوست داران فوتبال به ویژه طرفداران ذوب آهن سلام می کنم و کوشش می کنیم که بازی خوبی را مقابل فولاد نشان دهیم.

ملاقات تیم های فولاد و ذوب آهن ساعت 21 پنجشنبه دوم مرداد در اهواز برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی تیم ذوب آهن: مقابل فولاد بازی سختی در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم ذوب آهن: مقابل فولاد بازی سختی در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید