جذب بازیکن باکیفیت سخت است، واکنش به شایعه استعفا

به گزارش همه جا طنز و خنده، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. فولاد تیم خوب و منظمی است که بازی سختی را در 15 دقیقه ابتدایی با آنها داشتیم. آغاز بدی داشتیم و فولاد ما را تحت فشار گذاشت و حتی می توانست به گل برسد. رفته رفته شکل بازی خودمان را پیدا کردیم که باعث شد انها در نیمه دوم تنها چند ضربه ایستگاهی داشته باشند.

جذب بازیکن باکیفیت سخت است، واکنش به شایعه استعفا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعاتی پیرامون احتمال استعفا از پست سرمربیگری این تیم اضافه کرد: نمی خواهم بعد از برد امشب کام طرفداران خود را تلخ کنیم اما مسائل همچنان پا برجاست. امروز قرار بود پرداختی انجام گردد اما نشد. حالا می گویند فردا و واقعاً نمی دانیم چه اتفاقی رخ می دهد.

او درباره محرومیت دوباره پرسپولیس از حضور در جابجایی تاکید نمود: حالا مسائل باشگاه اینقدر زیاد است که هر روز یک مشکل تازه پیش می اید. نمی دانم واقعاً با وجود تمام مسائل چه کاری می توان کرد. با وجود خستگی ها همه کار می کنیم. بازیکنان پرسپولیس اسطوره صبر و شکیبایی در فوتبال ایران هستند. شاید زمان دیگری صحبت گردد بهتر است.

یحیی درباره فعالیت این باشگاه در جابجایی نیم فصل گفت: الان نیم فصل است و زمان خوبی است که درباره جابجایی صحبت کنیم. گرفتن بازیکن داخلی و خارجی با کیفیت خیلی سخت است.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری نیز درباره شکایت بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس گفت: من اطلاعاتی از این موضوع ندارم چون مدیریتی است اما یک ضرب المثل مصداق باشگاه پرسپولیس است که هر دم از این باغ بری می رسد.امیدوارم این مشکل هم هر چه سریعتر رفع گردد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه به او گفته برای جذب بازیکن محدودیت اقتصادی دارد گفت: نه، چنین صحبتی از طرف باشگاه نشده و من هم چیزی از طرف باشگاه نشنیدم.تا بازی آینده هنوز 16-17 روز فرصت داریم.البته شاید با گفتن این صحبت ها بعضی ها ناراحت شوند اما ما مشکل زمین تمرین داریم. شاید باور نکنید تا امروز یک هزار تومانی هم پاداش نگرفته ایم، امیدوارم فردا بخشی از قرارداد بچه ها پرداخت گردد تا مشکل آنها حل گردد. نمی گویم جابجایی مهم نیست اما امیدوارم مسائل به شکلی حل گردد تا با فراغ بال بازیکن بگیریم.

وی درباره محرومیت دوباره پرسپولیس از حضور در جابجایی زمستانی گفت: بسته شدن پنجره چیزی عادی است. من اطلاعی ندارم اما در این چند سال این کلمه را خیلی شنیدم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جذب بازیکن باکیفیت سخت است، واکنش به شایعه استعفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب بازیکن باکیفیت سخت است، واکنش به شایعه استعفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید