جزئیات نامه جدید فیفا به فوتبال ایران، تهدیدی که هنوز وجود دارد

به گزارش همه جا طنز و خنده، اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران که به خاطر آن انتخابات اسفندماه سال گذشته لغو شد، هنوز دغدغه بزرگی برای مسئولان این فدراسیون و فیفا به شمار می رود و با وجود رفت و برگشت هایی که اجرا شده هنوز فدراسیون بین المللی فوتبال این اساسنامه را تأیید نکرده است.

جزئیات نامه جدید فیفا به فوتبال ایران، تهدیدی که هنوز وجود دارد

پس از نامه نگاری هایی که در این زمینه صورت گرفت و منجر به بعضی تغییرات اساسی از جمله حذف وزیر ورزش و معاونش از مجمع فدراسیون فوتبال شد، فدراسیون بین المللی به این تغییر چراغ سبز نشان داد و آن را گامی در جهت بهبود شرایط مطرح کرد.

با این حال تکلیف اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران هنوز به طور دقیق و کامل معین نشده است. به همین دلیل فیفا نامه جدیدی را برای فدراسیون ایران ارسال نموده و از مسئولان خواسته است تکلیف استقلال فدراسیون را معین نمایند.

با وجود اصلاحاتی که در اساسنامه اجرا شده اما هنوز ابهام غیردولتی بودن این فدراسیون برای فیفا باقی مانده که در آخرین نامه به آن اشاره شده است. در این نامه فیفا تاکید نموده با وجود اصلاحاتی که اجرا شده هنوز نشانه هایی از عدم استقلال فدراسیون در این اساسنامه وجود دارد که باید رفع گردد.

فیفا از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته است که این ابهام را رفع نمایند تا تهدیدی که از گذشته وجود داشت از سر فدراسیون برداشته گردد.

به نظر می رسد اگر مسئولان فدراسیون فوتبال استقلال فدراسیون را برای فیفا محرض ننمایند بازهم خطر برخورد انضباطی با فوتبال ایران وجود خواهد داشت و اصرار به اینکه این فدراسیون از زیر نظر و دخالت دولت خارج نگردد، شرایط را به سمت تعلیق پیش خواهد برد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جزئیات نامه جدید فیفا به فوتبال ایران، تهدیدی که هنوز وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نامه جدید فیفا به فوتبال ایران، تهدیدی که هنوز وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید