جریمه 400 میلیون تومانی انصراف از جام حذفی فوتبال

به گزارش همه جا طنز و خنده، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی قوانین این فصل این مسابقات را تشریح کرد.

جریمه 400 میلیون تومانی انصراف از جام حذفی فوتبال

به گزارش همه جا طنز و خنده، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی در حاشیه قرعه کشی مرحله چهارم این مسابقات اظهار کرد: مسابقات این مرحله در 28 و 29 آذر برگزار می شود و باید برنامه ریزی خاصی با توجه به فشردگی بازی های لیگ برتر انجام شود. این بازی ها بعد از هفته دهم لیگ برتر برگزار خواهد شد و تا روز شنبه تکلیف این برنامه ریزی تعیین می شود.

او در خصوص انصراف از جام حذفی گفت: تیم ها حتما باید شرکت کنند. در آیین نامه آمده است که تیم لیگ رجحان که از جام حذفی انصراف دهد، 400 میلیون، تیم دسته یکی 200 میلیون و تیم های دسته دومی 50 میلیون تومان جریمه خواهند شد. هیچوقت تیم لیگ رجحان نداشتیم که انصراف دهد و امیدواریم این اتفاق نیفتد و امیدواریم سایر تیم های دسته های پایین تر هم این کار را انجام ندهند.

روشنک در خصوص برنامه ریزی جام حذفی توضیح داد: اگر برنامه ای که در فکر ماست، انجام شود فینال در خرداد برگزار خواهد شد. همچنین طبق پیش بینی ها، مرحله بعد در تاریخ 22 و 23 دی برگزار می شود و سعی می کنیم تا قبل از عید مرحله یک چهارم نهایی را هم برگزار کنیم و 3 دیدار برای سال آینده بماند. تیم های میزبان باید برگزاری مسابقات را به نحو احسن انجام دهند و تیم های دسته پایین تر که در این سطح می خواهند بازی و میزبانی کنند، باید سعی کنند هر چه زودتر نواقص و ایرادهای ورزشگاهشان را حل کنند.

مسئول برگزاری جام حذفی در پایان در خصوص اخطاری ها و محرومیت از این مسابقات مطرح نمود: جام حذفی با توجه به این که در قبال یک تورنمنت برگزار می شود و تعداد بازی ها کم است، محرومیت با دو اخطار صورت می گیرد و اگر بازیکنی دو کارت زرد بگیرد، برای بازی سوم نمی تواند برای تیمش بازی کند و محرومیت های فصل قبل به این فصل انتقال پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جریمه 400 میلیون تومانی انصراف از جام حذفی فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 400 میلیون تومانی انصراف از جام حذفی فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید