مشخص قیمت میوه تنظیم بازار شب عید

به گزارش همه جا طنز و خنده، معاون هماهنگی امور مالی استاندار زنجان گفت: قیمت میوه تنظیم بازار شب عید برای پرتقال 11 هزار و 500 تومان، سیب زرد 9000 تومان و سیب قرمز 7500 تومان معین شد.

مشخص قیمت میوه تنظیم بازار شب عید

به گزارش جام آنلاین زنجان، محمدرضا آبی پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، اظهار کرد: هدف از عرضه میوه تنظیم بازار، رویکرد حمایتی بوده و ما رویکرد رقابتی با بازار نداریم، بلکه هدف همراهی با بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها است.

وی اضافه کرد: یارانه تخصیص یافته برای توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در استان به میزان سال گذشته یعنی همان 2 میلیارد تومان است و افزایش میزان یارانه تخصیصی به این امر، امکان پذیر نیست و نباید یک ریال هم بیش از یارانه های پرداختی برای تنظیم بازار هزینه گردد.

این مسئول ادامه داد: نظر ستاد تنظیم بازار، تعدیل و کنترل بازار بوده و هدف آن است که دست مردم به کالاهای بازار برسد. معمولاً بعد از ایام عید، افزایش قیمت اتفاق می افتد و کوشش داریم تناسب در بازار ایجاد گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار زنجان توضیح داد: سال جاری با اینکه نمایشگاه بهاره برای عرضه محصولات در آستانه عید دایر نشد ولی اصناف استان با انصافی که از خود نشان دادند، همه استان را به نمایشگاه عرضه کالا تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه تضمینی برای کنترل قیمت ها با مدیریت بازار وجود ندارد، یادآور شد: تشدید نظارت بر بازار از 15 بهمن ماه سال جاری شروع شده و این فرایند همچنان بر نحوه توزیع و عرضه کالاها در استان ادامه خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین

به "مشخص قیمت میوه تنظیم بازار شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص قیمت میوه تنظیم بازار شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید