تاکید خاندوزی بر تفویض اختیارات وزارت اقتصاد به ادارات استانی

به گزارش همه جا طنز و خنده، تهران (پانا) - آخرین جلسه شورای معاونان وزارت اقتصاد در سال 1400 با حضور سید احسان خاندوزی صبح امروز برگزار گردید.

تاکید خاندوزی بر تفویض اختیارات وزارت اقتصاد به ادارات استانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شبکه اخبار مالی و دارایی ایران (شادا)، در این جلسه که از ساعت 8 تا 15 به طول انجامید، آنالیز برنامه راهبردی این وزارتخانه که از جلسات پیشین این شورا شروع شده بود، مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

مصادیق تفویض اختیارات به ادارات کل استانی وزارت امور مالی و دارایی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد.

وزیر اقتصاد در این جلسه گفت: برنامه راهبردی این وزارتخانه باید کاملاً در راستای اسناد بالا دستی نهایی شده و برای اجرای آن تمهیدات لازم اندیشیده گردد.

خاندوزی اضافه کرد: باید این برنامه با شاخص های سنجش پذیر مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد تا از انحرافات احتمالی جلوگیری گردد و یکی از مهمترین ارزیابی های عملکرد مدیران بخش های مختلف وزارتخانه در سراسر کشور این برنامه راهبردی است.

وزیر اقتصاد در ادامه تمرکز زدایی را به عنوان یکی از سیاست های مهم این وزارتخانه برشمرد و بر سرعت بخشیدن به اجرای تفویض اختیارات وزارت اقتصاد به ادارات کل استانی برای تسریع تصمیم گیری ها جهت حل مسائل مردم در اقصی نقاط کشور تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تاکید خاندوزی بر تفویض اختیارات وزارت اقتصاد به ادارات استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید خاندوزی بر تفویض اختیارات وزارت اقتصاد به ادارات استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید