به روزرسانی A52s سامسونگ، کاربران را شاکی کرد

به گزارش همه جا طنز و خنده، دارندگان گلکسی A52s سامسونگ پس از به روز رسانی One UI 4 با مسائل عملکردی دستگاه روبرو شده اند.

به روزرسانی A52s سامسونگ، کاربران را شاکی کرد

سامسونگ در آگوست گذشته گلکسی A52 را با آخرین نسخه اندروید و One UI عرضه و در ژانویه امسال نیز آن را به آخرین سیستم عامل به روزرسانی کرد. گفته شده این به روزرسانی باعث اختلال در عملکرد گوشی A52 شده است.

براساس گزارش سایت اندروید پلیس؛ همانطور که از طریق توسعه دهندگان XDA مشاهده شده، کاربران به انجمن سامسونگ رفته اند تا چندین مشکل مربوط به به روز رسانی اندروید 12 در گلکسی A52s 5G همچون تاخیر رابط کاربری، جلوه های اسکرول ضعیف، تخلیه غیرعادی باتری، کاهش کیفیت دوربین، داغ شدن بیش از حد دستگاه، و خرابی برنامه را به این شرکت گزارش دهند.

براساس گزارش ها، این به روزرسانی اندروید 12، بیش از دو ماه است که در اختیار دارندگان گلکسی A52s قرار گرفته، اما سامسونگ هنوز این مشکل را تصدیق نکرده یا راه حلی برای رفع آن منتشر نکرده است. حتی به روزرسانی های امنیتی ماهانه منظم هنوز برای فوریه و مارس ارائه نشده و کاربران را در وصله ژانویه 2022 قرار می دهد.

اگر همچنان از اندروید 11 روی گلکسی A52s 5G خود استفاده می کنید، بهتر است نرم افزار نو را نصب نکنید تا زمانی که شرکت به روز رسانی نوی را منتشر کند. ما مطمئناً در مورد هر گونه به روز رسانی آینده که به کاهش این مسائل کمک می کند، گزارش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید

همه جا طنز و خنده فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "به روزرسانی A52s سامسونگ، کاربران را شاکی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی A52s سامسونگ، کاربران را شاکی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید