افشای تصاویر گوشی پرچمدار وان پلاس 10

به گزارش همه جا طنز و خنده، به تازگی رندر هایی از گوشی وان پلاس 10 منتشر شده است که طراحی آن را به ما نشان می دهد. ظاهر این گوشی بسیار شبیه به وان پلاس 10 پرو می باشد.

افشای تصاویر گوشی پرچمدار وان پلاس 10

به گزارش همه جا طنز و خنده، رندر ها نمایی از نمونه اولیه این گوشی را به تصویر می کشند و ممکن است با طراحی نهایی آن متفاوت باشند. وان پلاس تا کنون دو گوشی از سری 10 خود یعنی 10 پرو و 10R را عرضه نموده است. بعلاوه طبق بعضی شایعات، مدل وانیلی ممکن است در نیمه دوم امسال عرضه گردد.

تعیین نیست که آیا رندر های منتشر شده مدل وانیلی 10 را به تصویر می کشند یا خیر. بعلاوه این احتمال وجود دارد که وان پلاس بخواهد این محصول را با نام دیگری راه اندازی کند و وان پلاس 10T یکی از رقبای اصلی آن باشد. پشت گوشی شباهت زیادی به وان پلاس 10 پرو دارد، اما ماژول دوربین به طور قابل توجهی بزرگتر به نظر می رسد. کناره های گوشی نیز کاملا مرموز هستند.

دکمه های تنظیم صدا طبق معمول در سمت چپ و دکمه پاور در سمت راست قرار گرفته است. نوار لغزنده در تصاویر مشاهده نمی گردد. اگر این رندر ها دقیق باشند، این اولین گوشی پرچمدار وان پلاس خواهد بود که یکی از معروف ترین ویژگی های خود را حذف نموده است. زمان نشان خواهد داد که آیا این رندر ها واقعی هستند یا خیر. باید منتظر بمانیم تا ببینیم وان پلاس برای پرچمدار مرموز خود چه در سر دارد؟

منبع: androidauthority

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر گوشی پرچمدار وان پلاس 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر گوشی پرچمدار وان پلاس 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید