افتتاح حساب پی پال به صورت آنلاین و 24 ساعته در نوین پرداخت

به گزارش همه جا طنز و خنده، خبرگزاری خبرنگاران- یکی از لذت بخش ترین کارها برای کسانی که مدام در سایت های خارجی هستند، امکان خرید سرویس های پولی شان، بدون دردسر است. برای مثال، ممکن است شما علاقه زیادی به شنیدن موسیقی های روز دنیا داشته باشید و نرم افزار اسپاتیفای هم یکی از نرم افزارهای مورد علاقه تان باشد. اما پس از گوش دادن به چند موسیقی این نرم افزار تبلیغات زیادی را پخش کرده و به شما می گوید برای گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغ و بدون محدودیت باید حساب پولی آن را خریداری کنید. در چنین شرایطی اگر شما حساب پی پال داشته باشید، می توانید به راحتی اقدام به خرید حساب پولی اسپاتیفای کرده و موسیقی تان را بدونم حدودیت گوش کنید. این موضوع فقط شامل گوش کردن به موسیقی نمی شود و امروزه افراد زیادی فقط برای چنین هدفی اقدام به افتتاح حساب پی پال و یا افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی نمی کنند.

افتتاح حساب پی پال به صورت آنلاین و 24 ساعته در نوین پرداخت

در واقع اهداف بسیار مهم دیگری هم در این میان وجود دارد که باعث می شود تعداد بیشماری از کاربران در سرتاسر جهان اقدام به افتتاح حساب پی پال افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی کنند. برخی ممکن است بخواهند به حساب فردی دیگر در خارج از کشور پول واریز کنند، عده ای ممکن است از طریق حتی درآمد ارزی داشته باشند و بخواهند از چنین خدماتی بهره مند شوند. اما مشکل اصلی که برای ما ایرانی ها وجود دارد بحث تحریم شرکت های آمریکایی و سیستم بانکی کشورمان است. چرا که از طرفی نه شرکت های آمریکایی به ما ارائه خدمات می دهند و نه به دلیل تحریم بودن سیستم بانکی کشورمان می توانیم کار تراکنش بین المللی را انجام بدهیم. در چنین شرایطی، تنها راه ممکن استفاده از خدمات شرکت های داخلی و بسیار معتبر و مطمئن نظیر نوین پرداخت خواهد بود.

خدمات ارزی نوین پرداخت

شرکت نوین پرداخت با بهره مند شدن از بهترین افراد در زمینه پرداخت های بین المللی و تجربه کافی در این زمینه، نه تنها امکان افتتاح حساب پی پال و افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی را برایتان فراهم می کند، بلکه خدمات بسیار زیاد دیگری هم دارد که می توانید از آن ها هم استفاده کنید. علاوه بر آن، پشتیبانی 24 ساعته نوین پرداخت این اطمینان خاطر را برای تمامی کاربران ایرانی فراهم می کند که در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خطایی، می توانند سوالات خود را از پشتیبانی سایت بپرسند و از راهنمایی آن ها برخوردار شوند. شرکت نوین پرداخت سعی کرده است با در نظر گرفتن درصد کارمزد منصفانه، این امکان را برای تمام شهروندان ایرانی فراهم کند، تا بتوانند همیشه از خدمات ارزی اش بهره مند شده و امور بین المللی شان را انجام بدهند. به همین دلیل، از لحاظ بحث کارمزد هم می تواند خیالتان کاملا راحت بوده و روی نوین پرداخت یک حساب کاملا بلند مدت باز کنید.

نحوه افتتاح حساب پی پال در نوین پرداخت

همان طور که می دانید پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین جهانی بسیار معتبر است که کاربران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. شرکت پی پال در آمریکا واقع شده است و این شرکت آمریکایی به تبعیت از قانونی که برایش وضع شده، نظیر شرکت های دیگر حق ارائه خدمات به کشورهایی نظیر ایران را، به دلیل تحریم بودن، ندارد. به همین دلیل، افتتاح حساب پی پال برای ما کاملا غیرممکن است. اما یک اصطلاح بسیار معروف می گوید: غیرممکن، غیرممکن است! چرا که نوین پرداخت این غیرممکن را برای تمامی شهروندان ایرانی، ممکن کرده و به آن ها خدمات پرداخت ارزی متنوعی را ارائه می دهد که یک نمونه از این خدمات افتتاح حساب پی پال است. شما می توانید با ثبت نام در سایت نوین پرداخت و ایجاد حساب کاربری در آن، به راحتی اقدام به افتتاح حساب پی پال کنید و سپس با شارژ کردن آن، کارهای ارزی تان را به راحتی انجام بدهید.

در واقع شما با افتتاح حساب پی پال در نوین پرداخت به یک کیف پول بسیار امن دسترسی پیدا می کنید که با استفاده از آن، کارهای مختلفی را می توانید انجام بدهید. برای مثال، اگر قصد خرید سرویس اینترنتی (مانند مثالی که در بالا راجع به خرید اکانت اسپاتیفای زدیم) را داشتید، فقط کافیست که وارد حساب کاربری تان، در نوین پرداخت شده و حساب پی پالتان را شارژ کنید. در چنین شرایطی، کیف پول پی پال شما دارای هزینه کافی برای خرید از سایت اسپاتیفای یا هر وب سایت خارجی دیگری بوده و می توانید کار خرید اینترنتی تان را به راحتی انجام بدهید. از طرفی دیگر می توانید به عنوان یک فریلنسر با سایت های خارجی همکاری داشته باشید و درآمد ارزی تان را از طریق پی پال به راحتی دریافت کرده و از طریق نوین پرداخت، درآمد ارزی تان را به ریال تبدیل کرده و آن را نقد کنید.

افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی

شاید شما هم بارها نام وب مانی را در سایت های مختلف خارجی دیده باشید. یعنی در روش های پرداخت و یا دریافت پولتان، ممکن است گزینه وب مانی را هم دیده باشید. در واقع وب مانی هم، مانند پی پال یک سیستم آنلاین پرداخت جهانی است که امکانات شبیه به خدمات پی پال را برای تمام افراد جهان فراهم می کند. تنها تفاوتی که بین وب مانی و پی پال وجود دارد بحث تحریم نبودن آن است. چرا که شرکت اصلی وب مانی در روسیه واقع شده است و به خاطر خوب بودن روابط کشورمان با روسیه، این شرکت، یعنی وب مانی ما را تحریم نکرده است. به همین دلیل هم، سرویس وب مانی در بین شهروندان ایرانی بسیار محبوب بوده و بیشتر افراد بیشتر از آن استفاده می کنند. اما 2 مشکل اساسی برای بهره مند شدن از خدمات وب مانی وجود دارد. اولین مشکل بحث افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی است.

فرایند افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی به دلیل این که همه چیز به زبان انگلیسی توضیح داده شده، برای بیشتر شهروندان ایرانی کار بسیار سختی است. به همین دلیل شما نیاز به دانش زبان انگلیسی برای ثبت نام در سایت وب مانی خواهید داشت. حالا فرض کنیم که شما دانش زبان انگلیسی بالایی داشته و بتوانید به راحتی کار افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی را خودتان در سایت اصلی انجام بدهید. باز هم برای شارژ حسابتان نیاز به تراکنش بی المللی خواهید داشت که برای انجام آن، مجبور به استفاده از خدمات شرکت های داخلی نظیر نوین پرداخت خواهید بود. با استفاده از خدمات نوین پرداخت، می توانید هم حساب وب مانی تان را شارژ کنید و هم اقدام به افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی کرده و بدون دردسر، از خدمات آن بهره مند شوید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افتتاح حساب پی پال به صورت آنلاین و 24 ساعته در نوین پرداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح حساب پی پال به صورت آنلاین و 24 ساعته در نوین پرداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید