اسکورت بمب افکن های آمریکا توسط جت های بحرین حین پرواز در آسمان جنوب خلیج فارس

به گزارش همه جا طنز و خنده، رسانه های بحرینی از همراهی جنگنده های نیروی هوایی بحرین هنگام پرواز بمب افکن های بی-52 ارتش آمریکا در آسمان جنوب خلیج فارس خبر دادند.

اسکورت بمب افکن های آمریکا توسط جت های بحرین حین پرواز در آسمان جنوب خلیج فارس

به گزارش گروه بین الملل همه جا طنز و خنده، نیروی هوایی بحرین دوشنبه بعد از ظهر از یاری به بمب افکن های بی-52 آمریکا هنگام پرواز بر فراز حریم هوایی این کشور اطلاع داد.

خبرگزاری رسمی بحرین در این زمینه نوشت که چند فروند جنگنده نیروی هوایی این کشور بمب افکن های بی-52 ارتش آمریکا را هنگام عبور از حریم هوایی بحرین همراهی کردند.

ارتش آمریکا در حالی در روز های گذشته از اعزام بمب افکن های خود به منطقه اطلاع داد که امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور در بازدید از مرکز فرماندهی عملیات پدافند هوایی با اشاره به همکاری بعضی کشور های همسایه در آسمان جنوب خلیج فارس و خارج از منطقه اطلاعات پروازی (FIR) با بمب افکن های آمریکا گفت: ما نسبت به تمامی این تحرکات از فضای کشور های همسایه آگاه بوده و لحظه به لحظه آن ها را مورد پایش مراکز اطلاعاتی و عملیاتی پدافند هوایی کشور قرار می دهیم. حریم هوایی کشور جز خطوط قرمز ما محسوب می گردد و همانطور که دشمنان پیش از این نیز تجربه نموده اند، کوچکترین تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ کوبنده و آتشین پدافند هوایی روبرو خواهد شد.

امیر سرتیپ رحیم زاده با اشاره به بعضی فعالیت های هوایی در منطقه توسط نیرو های فرامنطقه ای گفت: تمامی تحرکات نیرو های منطقه ای و فرامنطقه ای از جمله پرواز هواپیما های بمب افکن بی 52 در فاصله بیش از 150 کیلومتر از مرز های هوایی کشور در جنوب خلیج فارس مورد پایش قرار گرفته و قرارگاه پدافند هوایی یکپارچه کشور لحظه به لحظه، تحرکات آن ها را مورد رصد قرار می دهد.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دشمنی های پیاپی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: قرارگاه پدافند هوایی کشور در قالب شبکه یکپارچه پدافندی به صورت لحظه ای تحرکات انواع هواگرد های باسرنشین و بدون سرنشین را رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و با بدست آوردن اهداف و رفتارشناسی دشمن طرح های متناسب با شرایط را برنامه ریزی و اجرا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسکورت بمب افکن های آمریکا توسط جت های بحرین حین پرواز در آسمان جنوب خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکورت بمب افکن های آمریکا توسط جت های بحرین حین پرواز در آسمان جنوب خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید