آخرین مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت امروز خاتمه می یابد

به گزارش همه جا طنز و خنده، مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه علم و صنعت امروز سرانجام می یابد.

آخرین مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت امروز خاتمه می یابد

به گزارش گروه دانشگاه همه جا طنز و خنده، دانشگاه علم و صنعت ایران درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون استعداد های درخشان سال 1402-1401 را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه ستاد استعداد های درخشان دوره دکتری دانشگاه، در رشته و گرایش هایی معین مورد آنالیز قرار می دهد.

بر این اساس، متقاضیان فرصت دارند ثبت نام اولیه خود را تا سرانجام امروز 17 اردیبهشت ماه صرفاً به صورت غیرحضوری به وسیله سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm انجام دهند.

در شرایط عمومی پذیرش دانشجویان استعداد های درخشان مقطع دکتری دانشگاه علم وصنعت آمده که متقاضیان باید در مقطع کارشناسی معدل حداقل 16، مقطع کارشناسی ارشد معدل حداقل 17 باشد و الزامی است که متقاضی حداقل 60 امتیاز فعالیت پژوهشی آموزشی و مصاحبه مطابق آئین نامه داشته باشد.

دانشجویان کارشناسی ارشد ترم چهارم (ورودی 99) که تمام واحد های تئوری (غیر از سرانجام نامه) خود را گذرانده باشند، در صورتی که جزء رتبه های اول، دوم یا سوم باشند، می توانند بدون کسب 7 امتیاز (امتیازات پژوهشی) در آزمون مصاحبه شرکت نمایند.

دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت که دانش آموختگان حداکثر تا 2 سال پس از فراغت از تحصیل می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برخوردار شوند.

بعلاوه، متقاضیان می توانند حداکثر در دو رشته گرایش همنام متناسب با رشته تحصیلی خود در فراخوان ثبت نام نمایند و برای هر رشته گرایش هزینه ثبت نام جداگانه ای پرداخت نمایند. البته در صورت داشتن شرایط لازم، مصاحبه های جداگانه انجام خواهد شد.

مدارک و شرایط لازم جهت ثبت نام در سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت شامل گواهی فارغ التحصیلی کارشناسی به همراه معدل دوره، گواهی فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد به همراه معدل دوره، فرم تایید مقاله به وسیله استاد راهنما و سایر مدارک مطابق با موارد درخواست ثبت نام متقاضیان در سامانه گلستان است.

متقاضیان می بایست حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1401 فارغ التحصیل شوند.

با اعلام دانشگاه علم و صنعت، دانش آموختگان دانشگاه های پیغام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی، غیرانتفاعی، جامع علمی کاربردی و پردیس های خودگردان و بین الملل (سایر دانشگاه ها) دوره های مجازی و نیمه حضوری (سایر دانشگاه ها) مطابق آئین نامه، مجاز به ورود به دوره دکتری این دانشگاه نیستند.

مبلغ یک میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه ثبت نام در نظر گرفته شده که داوطلب به صورت الکترونیکی در مراحل ثبت نام پرداخت می نماید و هزینه ثبت نام که از 22 فروردین ماه امسال شروع شده است، به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت که پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد جهت ورود بدون آزمون در مقطع دکتری مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات این دانشگاه و تایید سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت امروز خاتمه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت امروز خاتمه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید