پخش نسخه اصلاح شده مادر از شبکه نمایش

به گزارش همه جا طنز و خنده، شبکه نمایش در پی درگذشت محمدعلی کشاورز، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با پخش فیلم سینمایی خاطره انگیز مادر یاد این هنرمند فقید را گرامی می دارد.

پخش نسخه اصلاح شده مادر از شبکه نمایش

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری همه جا طنز و خنده از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه ساعت23، روز دوشنبه (26خرداد ماه)، نسخه اصلاح رنگ شده فیلم سینمایی مادر به کارگردانی و نویسندگی زنده یاد علی حاتمی و با بازی زنده یاد محمدعلی کشاورز را پخش می نماید.

فیلم سینمایی مادر داستان پیرزنی است که در سرای سالمندان زندگی می نماید و به خانه برمی شود تا روزهای پایانی عمرش را در خانه اش و کنار فرزندانش که هر کدام گوشه ای به زندگی خود مشغولند بگذراند.

محمدعلی کشاورز، امین تاریخ، فریبا فرجامی، اکبر عبدی، اکرم محمدی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این فلیم سینمایی ایفای نقش نموده اند.

زنده یاد محمدعلی کشاورز روز یکشنبه (25 خردادماه) به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستانی در تهران بستری شده بود.

محمدعلی کشاورز از بازیگران ماندگار و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در 26 فروردین 1309 در اصفهان به دنیا آمد. این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است، در سینما، تئاتر و تلویزیون بارها در نقش ها و ژانرهای گوناگون حضور داشته است.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "پخش نسخه اصلاح شده مادر از شبکه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش نسخه اصلاح شده مادر از شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید