نکاتی که باید هنگام خرید گوشی هوشمند 5G به آن توجه کنید

به گزارش همه جا طنز و خنده، در حال حاضر خدمات 5G در بسیاری از کشور ها توسعه یافته و در تلفن های مدرن وجود دارد.

نکاتی که باید هنگام خرید گوشی هوشمند 5G به آن توجه کنید

بسیاری از شرکت های فناوری حدود دو سال پیش تلفن های هوشمند نسل پنجم را روانه بازار کردند. در حال حاضر خدمات 5G در کشور ها توسعه یافته است و در تلفن های مدرن استفاده می گردد.

به گزارش سایت ایندیان اکسپرس، کارشناسان توصیه می نمایند برترین گوشی هوشمند 5G را که احتیاج های شما را برآورده می نماید با در نظر گرفتن موارد زیر انتخاب کنید:

تراشه 5G

برای پشتیبانی از شبکه های 5G، گوشی شما قبل از هر چیز باید دارای تراشه 5G باشد. این نوع تراشه دارای ماژول تشخیص دریافت 5G داخلی خواهد بود. بیشتر تراشه های تازه در بخش های میان رده و پرچم دار مجهز به 5G هستند. برای گوشی هایی که کوالکام دارند، تراشه های تازه مانند Snapdragon 695 و بالاتر، Snapdragon 765G و بالاتر، و Snapdragon 865 و نسخه های تازهتر به طور پیش فرض از 5G پشتیبانی می نمایند.

برای گوشی هایی که مدیاتک دارند، هر چیپست از سری مدیاتک دیمنشن در گوشی هایی با فناوری 5G وجود خواهد داشت.

باند های 5G

در حالی که این تراشه گوشی است که معین می نماید آیا دستگاه می تواند از شبکه های 5G استفاده کند یا خیر، این پشتیبانی از باند 5G روی تلفن هوشمند است که قابلیت اطمینان اتصال 5G را معین می نماید. تلفن های 5G را می توان با یک یا دو باند 5G در بازار موجود کرد و این ها برترین گزینه ها برای دریافت برترین تجربه 5G نیستند.

همواره آنالیز کنید که باند های 5 G در هر تلفنی که می خواهید خریداری کنید پشتیبانی می گردد. می توانید محدوده ها را در صفحه محصول دستگاه در وب سایت در بخش مشخصات پیدا کنید. برای یک اتصال 5G خوب، پایدار و قابل اعتماد، در پی تلفنی با بین 8 تا 12 باند 5G باشید، این بیشترین تطبیق پذیری را فراهم می نماید.

به روز رسانی به موقع

بر اساس گزارش ها تعدادی از تلفن ها از 5G پشتیبانی می نمایند، اما ممکن است با محدودیت های نرم افزاری برای شبکه های SA کار نمایند. این برند ها در هفته های آینده به روزرسانی هایی را برای اطمینان از دریافت بدون مشکل 5G انجام خواهند داد.

برای دسترسی سریع به شبکه های 5G و اطمینان از این که بیشترین بهره را از قابلیت های 5G گوشی خود می برید، باید دستگاه هایی را از برند هایی انتخاب کنید که سابقه به روزرسانی های به موقع دارند. به روز رسانی گوشی ها منجر به پشتیبانی کامل 5G و بعلاوه برطرف هرگونه خطای دریافت 5G می گردد.

بیشتر بخوانید

همه جا طنز و خنده فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نکاتی که باید هنگام خرید گوشی هوشمند 5G به آن توجه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که باید هنگام خرید گوشی هوشمند 5G به آن توجه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید