شیائومی از رابط کاربری MIUI 14 رونمایی کرد

به گزارش همه جا طنز و خنده، بعد از مدت ها انتظار، شیائومی بالاخره از جدیدترین نسخه رابط کاربری خود به نام MIUI 14 رونمایی کرد. در این نسخه ظاهر رابط کاربری با تغییرات گسترده ای روبرو شده است و به همین دلیل در کل با رابط کاربری مجذوب کننده تری روبرو خواهیم شد. کاربران MIUI 14 می توانند به راحتی میزان آیکن ها را تغییر دهند و ضمناً باید به تغییر فرمت ویجت ها هم اشاره کنیم. بنابراین در کل کاربران برای شخصی سازی رابط کاربری گوشی خود به امکانات بیشتری دسترسی دارند.

شیائومی از رابط کاربری MIUI 14 رونمایی کرد

بالاخره شیائومی خواسته میلیون ها کاربر خود را پذیرفته و در این نسخه تعداد اپ ها و سرویس های از پیش نصب شده کمتر از گذشته است. به همین دلیل شیائومی مدعی شده MIUI 14 سبک ترین نسخه این رابط کاربری به شمار میرود. به لطف تغییرات اجرا شده، توسعه دهندگان اپلیکیشن ها می توانند اجرای اپ های موردنظر را روان تر و کم مصرف تر نمایند. لازم به ذکر است تعداد اپ هایی که قابل حذف نیستند، به 8 عدد کاهش پیدا نموده که این موضوع خبر خوشایندی برای کاربران گوشی های شیائومی است.

حجم کل رابط کاربری از 16.9 گیگابایت نسخه قبلی به 13.09 گیگابایت کاهش پیدا نموده که چنین کاهش چشمگیری در یک کلام شگفت انگیز است. در این میان نباید تغییر در زمینه نوتیفیکیشن ها را از قلم بیندازیم که فقط با یک سوایپ می توانید از دست تمام نوتیفیکیشن های به نمایش درآمده خلاص شوید. ضمناً تمام اپلیکیشن های تازه برای نمایش نوتیفیکیشن، نیازمند ارائه مجوز از طرف کاربر هستند. بنابراین اگر مثلا به نوتیفیکیشن های یک اپ نیازی ندارید، از همان ابتدا می توانید مجوز مربوط به این موضوع را به سادگی لغو کنید.

از قابلیت های هوش مصنوعی می توانیم به امکان بیرون کشیدن متن از تصاویر اشاره کنیم. بعلاوه در تماس های تصویری، امکان بهره گیری از زیرنویس زنده وجود دارد. کاربرانی که از دیگر گجت های شیائومی استفاده می نمایند، در این نسخه برای کنترل این گجت ها به امکانات بیشتری دسترسی دارند. این نسخه در ابتدا برای تعداد محدودی از گوشی های شیائومی در چین ارائه می گردد و هنوز معین نیست که چه زمانی نسخه بین المللی MIUI 14 به دست کاربران می رسد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی از رابط کاربری MIUI 14 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از رابط کاربری MIUI 14 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید