خبرنگاران 545 تن کالای اساسی در چابهار و دشتیاری توزیع شد

به گزارش همه جا طنز و خنده، چابهار- خبرنگاران- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: 545 تن کالای اساسی شامل انواع روغن خوراکی، شکر سفید، مرغ منجمد و برنج طی 2 ماه گذشته در فروشگاه های شهری و روستایی شهرستان های چابهار و دشتیاری توزیع شده است.

خبرنگاران 545 تن کالای اساسی در چابهار و دشتیاری توزیع شد

حمیدرضا شایان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار همه جا طنز و خنده اظهارداشت: کوشش برای تامین، توزیع و نظارت مهمترین شاخصه عملکردی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار بوده که توانسته نسبت به تامین، توزیع، و نظارت که سه عامل اصلی تنظیم بازار است اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی عملکرد حوزه بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار از ابتدای سالجاری تا به امروز را انجام پنج هزار و 751 بازرسی و تشکیل 554 پرونده اسم کرد و اضافه کرد: پرونده های این شهرستان 60 درصد کل پرونده های متشکله استان بوده که این موضوع نشان از قاطعیت در برخورد با تخلفات صنفی و غیر صنفی است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: این اداره علاوه بر فعالیت در حوزه بازرسی و نظارت، بطور مستقیم در رابطه با موضوع کرونا هم با سایر دستگاه های از جمله مرکز بهداشت همکاری داشته بگونه ای که تعداد بازرسی از صنوف یکهزار و756 مورد بوده که از این تعداد بازرسی 54 واحد صنفی به علت رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی پلمب شدند.

وی ادامه داد: بعلاوه در این مدت پنج واحد خبازی در چابهار به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و صنفی پلمب شدند.

شایان اظهارداشت: اتحادیه صنفی چابهار با صدور 646 فقره جواز تاسیس در سالجاری پس از زاهدان بیشترین جواز کسب صادره را در سطح استان داشته است.

وی در رابطه با تامین و توزیع و کنترل قیمت ماهی هم گفت: برای کنترل قیمت ماهی در حال پیگیری به وسیله شیلات و دامپزشکی و برگزاری جلساتی هستیم تا این کالای مصرفی مردم هم با نرخ مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 545 تن کالای اساسی در چابهار و دشتیاری توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 545 تن کالای اساسی در چابهار و دشتیاری توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید