جعفری: برای بازی با ذوب آهن 2 فاکتور مهم را در اختیار نداریم، محکوم به شکست این تیم هستیم

به گزارش همه جا طنز و خنده، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، آنها در ملاقات فردا محکوم به شکست دادن ذوب آهن هستند.

جعفری: برای بازی با ذوب آهن 2 فاکتور مهم را در اختیار نداریم، محکوم به شکست این تیم هستیم

رضا جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی همه جا طنز و خنده، درباره شرایط نساجی برای بازی با ذوب آهن گفت: ما ظهر امروز (آدینه) به مشهد رسیدیم تا فردا برابر ذوب آهن به میدان برویم. این شرایط اصلاً برای ما خوب نیست، چون دو فاکتور مهم را در اختیار نداریم. یکی از آنها سود نبردن از امتیاز میزبانی و مسئله دیگر غیبت طرفداران نساجی در استادیوم است که اگر این دو امتیاز را داشتیم قطعاً نتایج بهتری می گرفتیم. نساجی تیمی است که تماشاگران فوق العاده ای دارد و تیم ما بابت غیبت آنها و بعلاوه نداشتن یک استادیوم خوب برای بازی های خانگی ضرر نموده است.

وی در ادامه اضافه نمود: ما فقط به ظاهر میزبان هستیم و این شرایط برای تیمی مثل نساجی اصلاً خوب نیست. البته با همین شرایط سخت تا الان بد نتیجه نگرفتیم و در هفت بازی گذشته هم شکست نخوردیم که این خیلی باارزش است. حالا هم بازی با ذوب آهن را در پیش داریم که قطعاً بازی آسانی نخواهد بود.

بازیکن تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد تیمش در بازی با طرفدار عملکرد خوبی نداشت، خاطر نشان کرد: در این بازی از روزهای خوب خودمان فاصله داشتیم، ولی امیدوارم در بازی با ذوب آهن سه امتیاز را بگیریم. ما در این بازی محکوم به شکست دادن حریف هستیم و امیدوارم در مشهد سه امتیاز را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جعفری: برای بازی با ذوب آهن 2 فاکتور مهم را در اختیار نداریم، محکوم به شکست این تیم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: برای بازی با ذوب آهن 2 فاکتور مهم را در اختیار نداریم، محکوم به شکست این تیم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید