توصیه به بازیکنان و سرمربی استقلال، از فضای مجازی دوری کنید!

به گزارش همه جا طنز و خنده، عبدالعلی چنگیز در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص ملاقات آبی پوشان برابر نارنجی پوشان سایپا که روز شنبه برگزار خواهد شد، گفت: سایپا قبل از استقلال، به یک برد خوب دست پیدا کرد. بازیکنان این تیم انگیزه های زیادی دارند تا بتوانند مقابل استقلال خود را نشان دهند.

توصیه به بازیکنان و سرمربی استقلال، از فضای مجازی دوری کنید!

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان استقلال هم برد مقابل تراکتور آنها را مغرور نکرده باشد. سایپا از انگیزه بالایی برخوردار است و این می تواند برای استقلال دردسرساز گردد اما اگر آبی پوشان به دنبال کسب سه امتیاز و حفظ صدرنشینی هستند، باید با تمام توان مقابل سایپا به میدان بفرایند تا بتوانند این بازی را با پیروزی به انتها برسانند.

چنگیز در مورد حواشی زیادی که این روزها برای سرمربی استقلال در فضای مجازی به وجود آمده است، گفت: به اعتقاد من، کادر فنی و بازیکنان خود را از فضای مجازی دور نمایند. متأسفانه همواره عده ای هستند که به دنبال بر هم زدن آرامش استقلال هستند. حالا که می بینند این تیم به شرایط خوبی رسیده، نمی خواهند این فرایند ادامه پیدا کند. بنابراین طرفداران، کادر فنی و بازیکنان باید هوشیار باشند و اجازه ندهند افراد معلوم الحال به استقلال ضربه بزند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توصیه به بازیکنان و سرمربی استقلال، از فضای مجازی دوری کنید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "توصیه به بازیکنان و سرمربی استقلال، از فضای مجازی دوری کنید!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه به بازیکنان و سرمربی استقلال، از فضای مجازی دوری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید