تغییر سیستم دوباره سرمربی پرسپولیس در آستانه لیگ

به گزارش همه جا طنز و خنده، پرسپولیس روز گذشته با سیستم 4-2-3-1 در مقابل تیم امید به میدان رفت.

تغییر سیستم دوباره سرمربی پرسپولیس در آستانه لیگ

در ملاقات با تیم امید، تیم پرسپولیس با دو هافبک دفاعی و در حالی وارد زمین شد که در خط حمله مهدی عبدی به تنهایی حضور داشت و پشت سر خود سروش رفیعی را می دید. این سیستمی است که پیش از این یک بار دیگر هم در بازی های پیش فصل از سوی یحیی گل محمدی مورد استفاده نهاده شد.

نکته مهم این است که یحیی برای به کار گیری سروش، ترجیح داده که یک مهاجم را از ترکیب خود خارج کند و دست به چینش هافبک تدافعی خود نزند. در غیاب سرلک و حنانوف نیز این سینا اسدبیگی بود که یک هفته بعد از امضای قرارداد به ترکیب اصلی رسید و برای پرسپولیس به میدان رفت.

البته شاید علت اینکه یحیی خط هافبک لوزی را انتخاب نکرد و از تعداد مهاجمانش کاست، مصدومیت پاکدل و عدم جذب مهاجم خارجی باشد که باعث شده بود تا عبدی و تمیروف تنها مهاجمان لیست پرسپولیس باشند.

با این حال برای اینکه سرمربی پرسپولیس در بازی هفته اول چه سیستمی را انتخاب خواهد نمود، باید تا ملاقات با سایپا منتظر ماند و دید که در آخرین بازی پیش فصل با چه سیستمی از ابتدا بازی می نماید.

در سال های گذشته پرسپولیس همواره ازسیستم 4-4-2 استفاده نموده، اما این فصل شرایط خط حمله سرخپوشان و بعلاوه جذب سروش رفیعی باعث شده تا ارنج قرمز ها تبدیل به یکی از علامت سوال های این تیم باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تغییر سیستم دوباره سرمربی پرسپولیس در آستانه لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر سیستم دوباره سرمربی پرسپولیس در آستانه لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید