بولت: رونالدو می تواند در پیست مرا شکست دهد

به گزارش همه جا طنز و خنده، دارنده هشت مدال طلای دوومیدانی المپیک معتقد است مهاجم یوونتوس با سرعتش اکنون می تواند او را در پیست شکست دهد.

بولت: رونالدو می تواند در پیست مرا شکست دهد

به گزارش همه جا طنز و خنده و به نقل از روزنامه مارکای اسپانیا، اوسین بولت، دونده نامدار جامائیکایی که از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی نموده است درباره کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه یوونتوس ایتالیا گفت: رونالدو می تواند به آسانی مرا در پیست دوومیدانی شکست دهد، زیرا او همچنان فعال است. رونالدو برای من یک سوپر ورزشکار محسوب می گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: کریستیانو رونالدو در رشته ورزشی خود همواره در بالاترین سطح است. او خیلی سخت کار می نماید و همواره تمرکز دارد. فکر می کنم اکنون رونالدو سرعتی تر از من است.

این اسطوره دوومیدانی دنیا و المپیک در بخشی از دیگر از گفت وگویش اظهار داشت: اگر در اروپا می ماندم شاید شرایطم فرق می کرد. وقتی برای فوتبال به استرالیا رفتم فکر کردم باید از رسانه ها و همه چیز دور باشم. این باعث می شد تا فشارها را کنار بگذارم. با این وجود همه چیز آن طور که انتظار داشتم پیش نرفت. اگر در اروپا می ماندم شاید یاری بیشتری دریافت می کردم و پیروز می شدم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی همه جا طنز و خنده بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بولت: رونالدو می تواند در پیست مرا شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولت: رونالدو می تواند در پیست مرا شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید