بهبودی حال مارادونا پس از عمل جراحی مغز

به گزارش همه جا طنز و خنده، شرایط اسطوره فوتبال آرژانتین پس از عمل جراحی که اخیراً روی مغز وی انجام شد، رو به بهبودی است.

بهبودی حال مارادونا پس از عمل جراحی مغز

به گزارش همه جا طنز و خنده، با وجود نگرانی هایی که درباره درمان دیه گو مارادونا در دوره نقاهت پس از عمل جراحی مغز وی وجود داشت، پزشک وی از فرایند بهبودی اسطوره فوتبال آرژانتین در بیمارستان ابراز رضایت کرد.

مارادونا هفته پیش برای خارج کردن یک لخته خونی در مغزش زیر تیغ جراحان رفت و پس از آن پزشک او گفت که این مرد 60 ساله به خاطر مسائل جسمانی دیگری که دارد، فرایند بهبودی سختی دارد. اکنون اما ظاهراً فرایند بهبودی کاپیتان سابق آلبی سلسته به خوبی پیش می رود.

لئوپولدو لوکه پزشک شخصی مارادونا ضمن باورنکردنی توصیف کردن فرایند بهبودی مارادونا درباره آخرین شرایط او به همه جا طنز و خنده توضیح داد.

او که پیش از این گفته بود مارادونا حداقل تا امروز (دوشنبه) در بیمارستان خواهد ماند، درباره وی گفت: حال دیه گو بهتر است، خیلی بهتر. در واقع هر روز شرایطش رو به بهبود است و دوره نقاهتش باورنکردنی پیش رفته است.

مارادونا تا پیش از مشکوک شدن به ابتلا به کرونا - به دلیل ابتلای یکی از محافظانش به این ویروس - بازیکنانش را در تیم خیمناسیا لاپلاتا تمرین می داد. این باشگاه روز گذشته برای اولین بار از زمان بستری شدن مارادونا به میدان رفت و مقابل تیم ولزسارسفیلد 2-2 مساوی کرد.

قبل از شروع این بازی بازیکنان خیمناسیا بنری را به نمایش درآوردند که روی آن خطاب به مارادونا نوشته شده بود: ما در کنار تو هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بهبودی حال مارادونا پس از عمل جراحی مغز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی حال مارادونا پس از عمل جراحی مغز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید