برنامه وزنه بردار ایرانی در قهرمانی جهانی، کوشش برای کسب طلا و فروریختن رکوردهای دست نخورده

به گزارش همه جا طنز و خنده، قهرمان وزنه برداری آسیا گفت: کوشش می کنم به رکوردهایی برسم که مدعی کسب مدال طلا در قهرمانی دنیا باشم و نیم نگاهی هم به شکستن رکورد های دنیا دارم.

برنامه وزنه بردار ایرانی در قهرمانی جهانی، کوشش برای کسب طلا و فروریختن رکوردهای دست نخورده

رسول معتمدی در تبادل نظر با همه جا طنز و خنده در باره برنامه خود در مسابقات قهرمانی دنیا 2021 بیان نمود: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا با حمایت های فدراسیون و سرمربی تیم ملی به اردوی المپیکی ها دعوت شدم اکنون هم برای قهرمانی دنیا آماده می شوم و امیدوارم در دو، سه ماه آینده رکورد هایی ثبت کنم که مدعی کسب مدال طلا در قهرمانی دنیا باشد. با توجه به اینکه تا به امروز کسی نتوانسته رکوردهای دنیا در دسته 102 کیلوگرم را بشکند، نیم نگاهی هم به رکورد های دنیا دارم و می خواهم اولین کسی باشم که این رکوردها را می شکند.

معتمدی در پاسخ به این پرسش که اصولا سطح رقابت در مسابقات دنیای بعد از المپیک کمی پایین است و چه پیش بینی از رقابت دسته 102 کیلوگرم قهرمانی دنیا دارد، توضیح داد: دسته 102 کیلوگرم به گونه ای است وزنه برداران دسته 96 کیلوگرم هم در آن وزنه می زنند مانند قهرمانی آسیای ازبکستان که فارس قطری در دسته 102 کیلوگرم وزنه زد. از طرفی کسانی که نتوانستند در المپیک شرکت نمایند، برای قهرمانی دنیا خودشان را آماده نموده اند. حدس می زنم سطح رکوردها بالا باشد و کسی که مدال طلا می گیرد، رکوردش نزدیک به رکورد دنیا باشد.

او در خصوص اینکه حضور تیم ذوب آهن در لیگ برتر وزنه برداری قطعی شده است یا خیر، گفت: تا جایی که اطلاع دارم و با آقای رجایی نماینده مجلس صحبت کردم، مسئولان باشگاه راضی شدند 10 درصد قراردادها را کم نمایند و تیم در لیگ باشد. ذوب آهن هم تیم قوی بسته است. خود من چند روز پیش به کارخانه ذوب آهن رفتم و با مسئول کارخانه صحبت کردم، مسئله ای با تیم وزنه برداری ندارند و حضور این تیم در لیگ قطعی شده است.

قهرمان وزنه برداری آسیا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه آیا کم کردن 10 درصد قرارداد ها از لحاظ اقتصادی وزنه برداران را دچار مشکل نمی کند، گفت: در مقابل قول دادند 40 تا 50 درصد مبلغ قرارداد را قبل از آغاز لیگ بپردازند که اگر این اتفاق بیفتد، برای ما خوب است.

معتمدی در خاتمه گفت: از همه کسانی که من را حمایت کردند، آقای برخواه سرمربی تیم ملی و مربیانم ایرج معینی و رشید شریفی و رییس هات وزنه برداری اصفهان تشکر می کنم و امیدوارم در قهرمانی دنیا نتیجه خوبی بگیرم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برنامه وزنه بردار ایرانی در قهرمانی جهانی، کوشش برای کسب طلا و فروریختن رکوردهای دست نخورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه وزنه بردار ایرانی در قهرمانی جهانی، کوشش برای کسب طلا و فروریختن رکوردهای دست نخورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید