با باتری سری 13 آیفون بیشتر اشنا شوید

به گزارش همه جا طنز و خنده، شرکت اپل به تازگی در توئیتی از خصوصیات باتری خود پرده برداشت.

با باتری سری 13 آیفون بیشتر اشنا شوید

به گزارش خبرنگار ، به نقل از فون آرنا؛ طراحی سری 13 آیفون در مقایسه با سری های قبلی خود ارتقا نیافته است اما بعضی از خصوصیات گوشی نو اپل همانند ظرفیت باتری افزایش یافته و همین امر موجب رضایت علاقه مندان به گوشی نو آیفون خواهد شد.

به گفته تحلیلگر مینگ چی کو، آیفون 13 در مقایسه با باتری های سری قبلی خود بزرگتربوده و2.5ساعت دیرتر خالی می گردد.کو قبلاً گفته بود که اپل راهی برای قرار دادن باتری های بزرگتر در داخل آیفون 13 با استفاده از مدار های انعطاف پذیر در داخل گوشی و در نتیجه ایجاد فضای بیشتر برای افزایش ظرفیت باتری پیدا نموده است. براساس گزارش ها، شرکت اپل برای قرار دادن باتری های بزرگتر 0.26 میلی متر این گوشی را نسبت به سری های قبل خود ضخیم تر نموده است.تراشه نو A15 Bionic به طور بالقوه کم مصرف تر نشان می دهد که مدل های آیفون 13 باید عمر باتری بهتری نسبت به آیفون های سال گذشته داشته باشند.

براساس گزارش ها، باتری آیفون 13 در مقایسه با سری های قبلی خود بهبود یافته است. البته اینکه آیا این گوشی ها هنوز مشکل تخلیه باتری دارند یا خیر، باید آزمایش شوند.

طبق گزارشی پیش بینی می گردد، تلفن های نو مجهز به سیم های بزرگتری باشند. که همین امر باعث می گردد سیم پیچ های بزرگتر در مدیریت گرما بهتر عمل نمایند. بعلاوه می توانند توان بیشتری را ارائه دهند. این نشان می دهد که اپل شارژ بی سیم معکوس را در iPhone 13 فعال می نماید. این ویژگی به تلفن ها اجازه می دهد محصولات و لوازم جانبی دیگر مانند AirPods و Apple Watch را شارژ نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با باتری سری 13 آیفون بیشتر اشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با باتری سری 13 آیفون بیشتر اشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید