انسداد 5 جاده به علت نداشتن ایمنی ، مسافران به ساعت یک طرفه شدن جاده ها توجه نمایند

به گزارش همه جا طنز و خنده، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس محدوده نسا و مقاطع گچسر و مرزن آباد، همچنین در محور هراز از جنوب به شمال حدفاصل سه راهی چلاو تا تونل شماره یک، سنگین است.

انسداد 5 جاده به علت نداشتن ایمنی ، مسافران به ساعت یک طرفه شدن جاده ها توجه نمایند

به گزارش همه جا طنز و خنده، ایمان محرابی نیا در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده ها ، گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده نسا و مقاطع گچسر و مرزن آباد سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز (جنوب به شمال) حدفاصل سه راهی چلاو تا تونل شماره یک، از تردد روان در محور فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت جهت رفت و برگشت اطلاع داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اضافه نمود: دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس نشان می دهد.

محرابی نیا بیان نمود: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

افزایش ترافیک در جاده ها

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: بر اساس اطلاعات سامانه های ترددشمار برخط و دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

وی اضافه نمود: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد از 2247 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل 1.7 درصد افزایش تردد را نشان می دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 16.5 اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح ثبت شد.

پنج جاده به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها بیان نمود : در حال حاضر محور خرم آباد-پل دختر در استان لرستان، جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، محور قزوین-همدان در کیلومتر 110 ، محور فرعی شمشک-دیزین و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای تهران-شمال و تهران-مشهد

وی اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر سه شنبه 27 خرداد تا ساعت 24 روز شنبه 31 خرداد در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و جاده تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

کندوان امروز سه شنبه یک طرفه می گردد

محرابی نیا با تأکید بر اینکه مسافران به ساعات یک طرفه شدن جاده ها توجه نمایند، اظهار کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روز سه شنبه 27 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال ممنوع است؛ در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 سه شنبه مورخ 27 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور کندوان مجددا از 29 خرداد یک طرفه می گردد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اضافه نمود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای پنجشنبه ، آدینه و شنبه پیش ِرو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای پنجشنبه ، آدینه و شنبه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

جاده هراز 30 و 31 خرداد یک طرفه می گردد

محرابی نیا اضافه نمود: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای آدینه و شنبه پیش ِرو تا ساعت 2 بامداد روزهای شنبه و یکشنبه 31 خرداد و یکم تیر، از رودهن به سمت آمل ممنوع است، همچنین از ساعت 15 روزهای آدینه و شنبه پیش ِرو تا ساعت 2 بامداد روز بعد و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی تأکید کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی، محدودیت های مقطعی از جهت شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج-چالوس اعمال خواهد شد.

ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در هراز و کندوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اضافه نمود: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون کماکان ممنوع است؛ در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 27 خرداد تا ساعت 02 بامداد روز یکشنبه یکم تیر، در محور هراز ممنوع است.

محدودیت تردد تریلر در محور فیروزکوه و جاده آستارا-اردبیل

محرابی نیا اظهار کرد: در محور تهران-فیروزکوه-قائمشهر و بالعکس، تردد تریلر غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز آدینه 30 خرداد از جهت شمال به جنوب محور قائمشهر-فیروزکوه-تهران ممنوع است.

وی بیان نمود: در محور محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 27 خرداد و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز آدینه 30 خرداد ممنوع است.

تردد کامیون در محور قدیم رشت-قزوین 27 و 30 خرداد ممنوع شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اضافه نمود: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 27 خرداد و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز آدینه مورخ 30 خرداد، ممنوع است.

آزادراه کرج-تهران پرترافیک ترین جاده کشور

محرابی نیا گفت: در آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران-کرج ، آزادراه کرج-قزوین، در شبانه روز گذشته بیشترین تردد ثبت شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "انسداد 5 جاده به علت نداشتن ایمنی ، مسافران به ساعت یک طرفه شدن جاده ها توجه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد 5 جاده به علت نداشتن ایمنی ، مسافران به ساعت یک طرفه شدن جاده ها توجه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید