اعلام رسمی سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا در سال های 2021 و 2022، سهمیه 2

به گزارش همه جا طنز و خنده، کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد سهمیه کشورهای مختلف در لیگ قهرمانان آسیا را گفت که 2+2 سهمیه به تیم های باشگاهی ایران اختصاص یافته است.

اعلام رسمی سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا در سال های 2021 و 2022، سهمیه 2

به گزارش همه جا طنز و خنده، کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه کشورهای عضو خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال های 2022 و 2021 را گفت که براین اساس سهمیه ایران 2+2 خواهد بود.

طبق جدول اعلام شده در منطقه غرب آسیا، قطر و عربستان 1+3 سهمیه (سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف) خواهند داشت، ایران و امارات 2+2 سهمیه (دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی آف) دارند، عراق 2+1 سهمیه (یک سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی آف) دارد و به ازبکستان 1+1 سهمیه (یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف) اختصاص یافته است.

در منطقه غرب آسیا، اردن، هند، تاجیکستان و ترکمنستان یک سهمیه مستقیم دارند و یک سهمیه پلی آف هم به کشورهای لبنان و سوریه اختصاص یافته است.

در منطقه شرق آسیا چین و ژاپن 1+3 سهمیه (سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف) دارند و به کره جنوبی و تایلند 2+2 سهمیه (دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی آف) اختصاص داده شده است. استرالیا 2+1 سهمیه (یک سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی آف) دارد و به فیلیپین 1+1 (یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف) خواهد داشت.

کره شمالی، ویتنام، مالزی و سنگاپور هم با یک سهمیه مستقیم در منطقه شرق وارد لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد و هنگ کنگ و میانمار یک سهمیه پلی آف دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعلام رسمی سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا در سال های 2021 و 2022، سهمیه 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رسمی سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا در سال های 2021 و 2022، سهمیه 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید